Telefon: 326 375 420 / 326 332 991

MUDr. Petr Majtan

S některým z onemocnění konečníku a střev se setká až 50 % jedinců populace, řada z nich se proto řadí mezi tzv. civilizační choroby.

Klinika Dr. Pírka proto nově zřizuje specializovanou poradnu, která se problematikou zabývá.

Konzultační činnost je garantována specializovaným chirurgem MUDr. Petrem Majtanem s dlouholetou praxí v oboru koloproktologie.

Naším záměrem je individualizovaná péče, počínaje komplexním vyšetřením a následně výběrem nejlepšího způsobu léčby, vč. nabídky šetrných nadstandardních metod. Díky tomu se nám daří omezit čas strávený v nemocnici na dobu nezbytně nutnou a zkrátit návrat do plného fyzického a pracovního života. Víme, že jsou často tyto záležitosti citlivé a nepříjemné, a proto k nim přistupujeme diskrétně a s plným respektem.

Specializujeme se na vyšetření a léčbu níže uvedených onemocnění :

• hemoroidy, řitní trhliny (fisury), řitní výčnělky, píštěle, sinus pilonidalis  (vč. nadstandardního ošetření  hemoroidů a píštělí laserem)
  • přítomnost krve ve stolici , či pozitivní test na okultní krvácení (a následné provedení endoskopického vyšetření a dalších vyšetření)
  • další onemocnění tlustého střeva a konečníku (např. střevní nádory, divertikulární nemoc, rektokéla, prolaps rekta)

Poradna se nachází v hlavní budově Kliniky (budova A, ambulance č. 1), ordinační doba je každou středu od 12.30 do 15.00 hod.

Možnost objednání: Recepce Kliniky Dr. Pírka: tel.: 326 375 420, 326 332 991 / e-mail: recepce@drpirek.cz

Proktologická poradna

PROKTOLOGICKÁ PORADNA. Klinika Dr. Pírka otevřela specializovanou poradnu, která se zabývá problematikou onemocnění konečníku a střev.