Totální kloubní náhrady | Klinika Dr. Pírka
Ortopedie

Totální kloubní náhrady

Výměny těžce postižených kloubů za totální endoprotézy patří mezi časté operace prováděné na naší Klinice. Nejčastěji jsou prováděny operace kloubních náhrad kolenního a kyčelního kloubu, jelikož se jedná o nosné klouby a jejich posiižení vede k většímu omezení pacientů. Pokud již není šance na udržení nebolestivého stavu a přijatelné funkce Vašeho kloubu neoperační léčbou, objednejte se ke konzultaci k některému z našich ortopedů.

Jejich vysoká specializace k provádění operací kloubních náhrad je dána nejen odborným, specializovaným vzděláním, ale též dlouholetou praxí. Každý z našich ortopedů má za sebou více než 1000 takovýchto operací. Ortoped, kterého si zvolíte ke konzultaci ohledně Vašeho bolestivého kloubu, Vás v případě Vašeho zájmu bude operovat a stane se Vaším průvodcem jak v předoperační přípravě, tak také v pooperačním doléčení.

Na naší Klinice implantujeme kloubní náhrady renomovaných světových firem. Tito výrobci patří ve svém oboru mezi výrobce s nejdelší tradicí na světe a disponují vlastním vývojem. Z operačních metod operatéři naší Kliniky preferují moderní způsoby implantací, které mají minimální rizika komplikací, zajišťují přesné usazení součástí endoprotézy, dávají dlouhodobou perspektivu bezproblémové funkce kloubní náhrady a umožňují rychlý návrat k běžnému způsobu života bez bolesti a bez omezení.

Součástí hospitalizace je rovněž kvalitní rehabilitační péče.

Operační výkon i použité materiály jsou hrazeny ze zdravotního pojištění.

Klouby dolní končetiny

Klouby horní končetiny

Naši odborníci

Primář ortopedického oddělení

Nahlédněte do ambulance našich ortopedů

Ortopedie

Ordinační hodiny

Po 7:00 - 18:00

Út 8:00 - 15:00

St 8:00 - 15:00

Čt 8:00 - 15:00

Klinika Dr. Pírka, s.r.o.

Na Celně 885
293 01 Mladá Boleslav
IČ: 47540265
DIČ: CZ47540265

Máte jakýkoliv dotaz? Napište nám!