Nová laparoskopická věž na Klinice Dr. Pírka

V rámci systematického zavádění nejmodernějších technologií instalovala Klinika Dr. Pírka na chirurgických sálech špičkovou laparoskopickou techniku japonského výrobce OLYMPUS.

Hlavním cílem je další posílení kvality a bezpečí chirurgických výkonů hernia (kýlního) centra a laparoskopických výkonů.

Laparoskopická jednotka díky zobrazení ve vysokém 4K rozlišení umožňuje dokonalý přehled v operované oblasti a umožnuje tak super selektivní a bezpečné operování s minimalizací perioperačních komplikací.

Novinkou je také ICG technologie, která kombinuje použití speciální optiky s nitrožilně podaným barvivem. Vzniká tak obraz v reálném čase, který umožňuje operatérovi zhodnotit dostatečné prokrvení operovaných orgánů, identifikovat důležité cévní zásobení a také maping lymfatických uzlin, který je důležitý zejména při výkonech, kdy se odstraňuje zhoubný nádor.

Krédem Kliniky Dr. Pírka je především spokojenost klientů. Budujeme si jejich důvěru nejen vstřícností, ale i rozšiřováním a prohlubováním znalostí našich lékařů. Naši péči se snažíme zdokonalovat i modernizací chirurgického pracoviště.

Využitím této moderní technologie chceme eliminovat možné pooperační komplikace a zlepšit dlouhodobé výsledky v onkochirurgii.

Nejmodernější laparoskopická technologie na Klinice Dr. Pírka

Nová laparoskopická věž na Klinice Dr. Pírka

Cílem je také eliminace pooperačních komplikací a zlepšení výsledků v onkochirurgii