ORTOPEDIE: TOTÁLNÍ KLOUBNÍ NÁHRADY

Výměny těžce postižených kloubů za totální endoprotézy patří mezi časté operace prováděné na naší Klinice.

Pokud již není šance na udržení nebolestivého stavu a přijatelné funkce vašeho kloubu neoperační léčbou, objednejte se ke konzultaci k některému z našich ortopedů.

Jejich vysoká specializace k provádění operací kloubních náhrad je dána nejen odborným, specializovaným vzděláním, ale též dlouholetou praxí.

Každý z našich ortopedů má za sebou více než 1000 operací.

Ortoped, kterého si zvolíte ke konzultaci ohledně vašeho bolestivého kloubu, vás v případě zájmu bude operovat a stane se vaším průvodcem jak v předoperační přípravě, tak také v pooperačním doléčení. Nebojte se ptát.

Na naší Klinice implantujeme kloubní náhrady renomovaných světových firem, které patří ve svém oboru mezi ty s nejdelší tradicí na světe a disponují vlastním vývojem.

Součástí hospitalizace je rovněž kvalitní rehabilitační péče.

Operační výkon i použité materiály jsou hrazeny ze zdravotního pojištění.

Klouby dolní končetiny

• Kloubní náhrady kyčelního kloubu
  • Kloubní náhrady kolenního kloubu

Klouby horní končetiny

• Kloubní náhrady ramene
  • Klouby oblasti zápěstí
  • Klouby palce ruky
Totální kloubní náhrady

Totální kloubní náhrady. Výměny těžce postižených kloubů za totální endoprotézy.

Totální kloubní náhrady

Ortoped, kterého si zvolíte ke konzultaci ohledně vašeho bolestivého kloubu, vás v případě zájmu bude operovat.